~** meski tanpa nama**~


Bismillahirrahmanirrahiim
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Aku bukan siapa siapa..
jangan bandingkan aku dgn mereka

aku memang bukan siapa siapa
aku tak punya nama
tak seperti mereka yg bernama

aku memang bukan siapa siapa
biarlah aku terus melagkah tanpa nama

Aku memang tak punya nama
namun aku ingin berjasa pada ummah

meski tanpa nama
meski bukan siapa siapa
aku ingin berbakti padaNya 

meski tak punya nama 
aku juga ingin kecapi redho di jalanNya

ya..biarkan aku terus melangkah 
meski aku bukan siapa siapa 
meski tanpa nama
meski tak punya nama

meski tanpa nama
tetap melangkah mencari redho..
bersama tentera GHURABA'  di  alam fana
demi amanahNYA..


Ulasan

Tanpa Nama berkata…
walau aku tidak punya sahabat-sahabat solehah..tapi,aku punya seorang ummie..seorang ummie yang sering mengingatkan aku kepada DIA...syukran ummie...

salam sayang selalu...
teruskan perjuanganmu...ummie
pendaki senja berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
pendaki senja berkata…
Assalamualaikum...

Walaupun siapapun puteriku ... syukran atas penghargaan dan sokongan..
Semoga puteriku sentiasa ceria dalam kehidupan yg penuh barakah...

Salam Mahabbah ...
Salam Ukhuwwah buat puteriku(anonymous???)

Catatan Popular